21 Eylül 2013 Cumartesi

Dr Hakan Gürbüz ün sportif faaliyetleri ve hobileri



Dr Hakan Gürbüz  ün ilgilendiği spor alanları Lisanslı spor aktiviteleri ve Hobbyleri
Tenis: Bostancı Club Sporium da 2004 yılından beri  TTF (Tenis federasyon u lisanslı) veteren  klasmanında tenis oynuyorum. TTF nin organizasyonunda bir çok veterean turnuvasına katıldım.
Kayak:Türkiye de kayak sporunun yapıldığı bir çok merkezde  Bolu - Kartalkaya, Bursa- Uludağ, İzmit -Kartepede Kış sezonu kayak yapıyorum
Scuba Diving - Tüplü Dalış: Eftalya Diving  ile  ***CMAS  derecesi ile Türkiye Sualtı sporları federasyonu lisanslı dalıcısıyım Türkiye sularında Çanakkale Saros - Kömürlimanı, Ayvalık suları Kırmızı mercan dalışları Ayvalık Diving Center ile , Bodrum Bitez Profesional Diving, Marmaris,Kaş, Kemer Adrasan gibi değişik noktalarda yüzlerce dalış yaptım. Yurt Dışında Kızıldeniz de Ras Muhammed, Sharke bay  vb onlarca dalış noktasında ikinci dünya savaşı batıklarında Thisttlegorme ve diğerlerinde onlarca dalış yaptım
Rüzgar Sörfü: Alaçatı  sörf okulunda  yaz dönemi sportif amaçlı rüzgar sörfü yapıyorum 
Hobi ve ilgi alanları:
Ahşap gemi maketleri yapımı tasarlaması dizaynı , Yelkenli maketleri   ve uzaktan kumandalı  modellerin yüzdürülmesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder